هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر دو روزه خود به استان هرمزگان به بعضی پروژه‌های در حال اجرا سرکشی خواهد کرد، گفت: هرمزگان همچنان زمینه‌های بسیار خوبی برای تولید و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _پنجشنبه دوازدهم بهمن_ در بدو ورود به استان هرمزگان به منظور برگزاری دومین سفر دولت مردمی به این استان، ضمن ابراز خرسندی از انجام این سفر اظهار کرد: هرمزگان همچنان که پیش‌تر هم اشاره شد، ظرفیت‌ها و زمینه‌های بسیاری در اقتصاد دریا، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی که تاکنون در استان انجام شده است، افزود: با توجه به نیازهایی که استان دارد، دور اول سفر را به تأمین ضرورت‌های استان اختصاص دادیم و امروز شاهدیم که با تلاش استاندار، مدیران سخت‌کوش و همه دلسوزان در استان گام‌های خوبی برداشته شده است، صدها پروژه و طرحی که نیمه‌تمام بود یا مردم انتظار داشتند به سامان رسیده و ۱۰۵ هزار میلیارد برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها و طرح‌ها جذب شده است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در سفر دو روزه خود به بعضی از این پروژه‌ها سرکشی خواهد کرد، اظهار داشت: هرمزگان همچنان زمینه‌های بسیار خوبی برای تولید و ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم استان دارد.

رئیس‌جمهور به ثمر رسیدن بسیاری از طرح‌هایی که مردم استان چشم‌انتظار تکمیل آن‌ها بودند و نیز آغاز طرح‌های مورد نیاز دیگر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح‌ها هرچه سریع‌تر به ثمر خواهد رسید. مردم شاهدند که یک حرکت جهادی در استان شکل گرفته است و جا دارد هم از جوانان استان، از پیمانکاران و از همه بخش‌های مختلفی که توانستند در جهت به سامان رساندن این پروژه‌ها و طرح‌ها نقش داشته باشند تقدیر و تشکر کنم.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: طی این دو روز به نقاط مختلف استان سرکشی خواهیم کرد و کارها و طرح‌ها را دنبال می‌کنیم و در شورای اداری استان درباره آنچه از قبل با بررسی دقیق برای استان در نظر گرفته شده است تصمیم‌گیری می‌کنیم و تا رسیدن به نتیجه نهایی آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 724740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.