افتتاح ۶۰ طرح بهزیستی استان مرکزی همزمان با دهه مبارک فجر

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح ۶۰ پروژه بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی بهزیستی، محمود حسین آبادی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۶ واحد مسکونی مددجویی، یک مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) در شهرستان آشتیان و ۲۳ واحد اشتغال در سراسر استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ۳۶ واحد مسکونی شامل :۲۲ واحد در شهرستان اراک، دو واحد در شهرستان خنداب، دو واحد در شهرستان آشتیان، دو واحد در شهرستان زرندیه، یک واحد در محلات و هفت واحد در شهرستان شازند است که به منظور کمک به خانواده‌های مددجوی بهزیستی که دارای دو فرزند معلول هستند مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین افتتاح یک مرکز نگهداری پسران امیرالمومنین (ع) گرکان در شهرستان آشتیان و افتتاح مرکز مشاوره ژنتیک دکتر دانشمند در اراک هم از دیگر برنامه‌های دهه فجر بهزیستی استان مرکزی در سال جاری است.

وی گفت: ۲۳ واحد اشتغال هم در شهرستان‌های آشتیان دو واحد، شازند پنج واحد، زرندیه چهار واحد، کمیجان سه واحد، دلیجان هفت واحد، محلات دو واحد همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

حسین آبادی ادامه داد: آذین بندی و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان، عطر افشانی و نثار گل بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره، فیزیوتراپی، کاردرمانی برای مددجویان تحت پوشش، اجرای طرح مفتاح الجنه دیدار با مددجویان و… از دیگر برنامه‌های اجرایی بهزیستی استان مرکزی در دهه مبارک فجر است.

کد خبر 724657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.