ساماندهی تالاب صالحیه در دستور کار محیط زیست البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، اداره کل محیط زیست استان و دستگاه‌های مرتبط را موظف به تسریع در ساماندهی شرایط تالاب صالحیه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مرتضی ولی پوری، عصر امروز _ چهارشنبه یازدهم بهمن_ در شورای پدافند غیرعامل استان البرز که با حضور مدیران و رؤسای دفاتر پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تجلیل از فعالیت دستگاه‌های موفق و پیشرو در این حوزه، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تنها راه مقابله با تهدیدها این است که وضعیت داخلی به گونه‌ای ساماندهی شود که دشمن از پیروزی خود مطمئن نباشد و زمینه را برای ماجراجویی فراهم نبیند.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل به منظور مقابله با اهداف شوم دشمنان، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت تخصصی نسبت به برگزاری مانورها و دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: اعضای قرارگاه زیستی موظف هستند نقاط ضعف و آسیب پذیر زیستی را شناسایی و جهت رفع آنها اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به شرایط بحرانی تالاب صالحیه واقع در شهرستان نظرآباد، تصریح کرد: اداره کل محیط زیست استان البرز و سایر دستگاه‌های مرتبط، ساماندهی تالاب صالحیه را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است رئیس ستاد انتخابات استان البرز در این جلسه با تشریح فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مدیران خواست تا در فرصت باقی مانده تا یازدهم اسفند ماه در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

کد خبر 724651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.