خلاصه بازی ایران و سوریه + فیلم

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل سوریه در ضربات پنالتی حریف ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه امشب _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در چارچوب آخرین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه شهر دوحه و با قضاوت جونگ هیوک‌کیم باهمدیگر دیدار کردند.

در دقیقه ۳۴ این مسابقه، پنالتی به‌سود ایران با خطا روی مهدی طارمی اعلام شد و مهاجم ملی‌پوش کشورمان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و شوت پای راست را برخلاف جهت احمد مدنیه به سمت راست دروازه سوریه زد و گل اول را برای ایران به‌ثمر رساند.

برخلاف جریان مسابقه، در دقیقه ۶۴ پنالتی اعلام شده به سود سوریه را عمر خربین برخلاف جهت بیرانوند که به سمت راست شیرجه رفته بود، با ضربه زمینی و نرم تبدیل به گل کرد تا کار را به تساوی بکشد. این ضربه پنالتی درحالی برای سوریه به‌دست آمد که ابتدا کمک‌داور آفساید مهاجم سوری را گرفته بود اما در بازبینی صحنه مشخص شد آفساید نبوده و بیرانوند روی مهاجم سوریه خطای پنالتی کرده است.

اخراج مهدی طارمی باعث شد ایران نتواند دیگر در ۹۰ دقیقه کار صعود را به‌سود خود پیش ببرد و بازی به ۱۲۰ دقیقه کشید که در وقت‌های قانونی و اضافه یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و ایران با سختی و دشواری در دیداری که همانند یک فینال زودرس سخت شده بود به برتری دست یابد.

کریم انصاری‌فرد، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، مهدی ترابی و احسان حاج‌صفی پنالتی‌های ایران و پابلو صباغ، ایهم اوسو، علا یاسین هم پنالتی‌های سوریه را گل کردند. ضربه پنالتی فهد یوسف را بیرانوند مهار کرد تا ایران با نتیجه پنج بر سه و در مجموع شش بر چهار گام به مرحله بعدی بگذارد و ساعت ۱۵ روز شنبه چهاردهم بهمن در مرحله یک‌چهارم نهایی به‌مصاف ژاپن برود.

خلاصه بازی ایران و سوریه

کد خبر 724642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    روزله بدبختمون میکنه