المان‌های شهر اصفهان با نظر نخبگان و شهروندان نصب می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: آذین‌بندی و المان‌های شهری اصفهان با نظر نخبگان و شهروندان تصمیم‌گیری و نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید قنادنیا در هشتمین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «اصفهان من» در گفت‌وگویی تلفنی در مورد نمادها و المان‌های شهری اظهار کرد: اصفهان به جرأت یک شهر مرجع نمادها در کشور است و مجسمه‌های بسیار خوبی از اساتید بزرگ به‌عنوان گنجینه داریم که دانشجویان مجسمه‌سازی می‌توانند به‌راحتی با گذر در اصفهان نمونه‌کارهای فاخر را ببینند و الهام بگیرند.

وی افزود: نمادهای شهری به نمادهای ثابت، موقت و مناسبتی (ملی و مذهبی) سر چهارراه‌های اصلی در مدت زمان محدودی نصب می‌شود که این سازمان در حوزه آذین‌بندی با حوزه معاونت فرهنگی و تفریحی شهرداری، خدمات شهری و روابط‌عمومی شهرداری تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در پاسخ به استفاده از نظرات مردمی در نصب المان‌های شهری بیان داشت: کار هنری کردن در اصفهان بسیار سخت است، زیرا مورد نقد قرار می‌گیرد، اما این نمادها با نظرات هنرمندان نیز فراخوان و طی یک فرایند نظرسنجی می‌شود.

قنادنیا ادامه داد: به‌عنوان نمونه در مناسبت تاریخی ولادت حضرت علی (ع) ۱۱۰ سازه با نمادهای زورخانه‌ای، پدر و پهلوانی و دو هزار پرچم در سطح شهر اصفهان نصب شد.

کد خبر 724629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    کیفیت و کمیت ارتباطات مردم یک منطقه است که آن را شهریت می‌بخشد که متأسفانه دنبال آن نگردید