فضای همدلی و همراهیِ حاکم بر کرمانشاه، مایه افتخار است

امام جمعه کرمانشاه فضای همدلی در مجموعه مدیریت استان را مایه افتخار دانست و گفت: دشمن که به‌اعتراف خودش در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست خورده، امروز چشم امید به جنگ ادراکی و شناختی برای فاسد کردن اعتقادات و اخلاق جوانان ما، چه شیعه و چه سنی، دوخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ با حضور در همایش روحانیون، معتمدین و متنفذین اهل سنت استان، فضای همدلی، هم‌فکری، هم‌افزایی و هم‌راهی در مجموعه استان و در همه ابعاد را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: دشمن که به‌اعتراف خودش در جنگ نظامی، اقتصادی، منطقه‌ای در تمام عرصه‌ها شکست خورده، امروز چشم امید به جنگ ادراکی و شناختی برای فاسد کردن اعتقادات و اخلاق جوانان ما، چه شیعه و چه سنی، دوخته است. بی‌شک مقابله با این جنگ شناختی فقط با تبیین ممکن است و سلاح تبیین در دست عالمان دینی است.

وی با بیان اینکه تحت هدایت و راهنمایی عالمان دینی، شاهد حضور یکپارچه و دشمن‌شکن مردم شریف ایران در انتخابات پیش رو خواهیم بود، گفت: اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند به خودشان مربوط است و مهم حضور یکپارچه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی است که به‌منزله تیری است که به قلب دشمن شلیک می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با مروری بر پیشتازی نظام اسلامی در برافراشتن پرچم حق، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم توحید را در عالم برافراشته است و به پای این پرچم نورانی و سربلند، صدها هزار انسان فداکار، بصیر، خبیر و پاکباخته جان خود را فدا کردند و در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه میراث‌داری شهدای عزیز، بر دوش همه اُمت خصوصاً عالمان دین است، عنوان کرد: به‌فضل خدا روحانیت اهل سنت و شیعه کشور، همواره در طول این سال‌ها به‌بهترین وجه به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

کد خبر 724607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.