۴۵ زن معتاد متجاهر تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جمع‌آوری ۴۵ زن معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح آرامش در شهر با هدف پاسخگویی به مطالبات و نگرانی‌های مردم در خصوص تردد معتادان متجاهر و کارتن‌خواب به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۴۵ زن معتاد متجاهر از داخل تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و پارک‌ها جمع‌آوری و برای نگهداری و درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد بلند مدت شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر این زنان معتاد غیربومی هستند، گفت: طرد این زنان از خانه و خانواده باعث بروز آسیب‌های اجتماعی بیشتری در جامعه می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر زنی در دام اعتیاد گرفتار شد، خانواده او برای درمان وی پیش‌قدم شوند و از رها کردن او در جامعه خودداری کنند.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: شهروندان اصفهان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار این پلیس قرار دهند.

کد خبر 724577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.