احداث ۴۳۶ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰۳ میلیارد تومان در مازندران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مازندران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷۸ مدرسه با ۴۳۶ کلاس درس در این استان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مهدی استادیان امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۷۳۶ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای مدرسه‌سازی تخصیص داده شد که در مجموع ۹۰۴ میلیارد تومان در سطح استان در این زمینه هزینه شده است.

وی با اشاره به تعداد افتتاح پروژه‌ها، استانداردسازی فضای گرمایشی، آسفالت مدارس، تعمیر سیستم‌های سرویس بهداشتی، اعتبارات و تجهیزات افزود: از ابتدای این دولت تاکنون ۷۸ مدرسه در قالب ۴۳۶ کلاس درس و زیربنای ۷۳ هزار و ۹۲۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۳ میلیارد تومان در مازندران احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مازندران تصریح کرد: ۲۶۶ مدرسه در قالب ۲۵۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شده است،

استادیان با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۳۴ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات از منابع ملی به استان تخصیص داده شده است، گفت: در این بازه زمانی نیز ۲۲ میلیارد تومان از منابع استانی صرف تجهیزات مدارس از جمله هنرستان‌ها و مدارس استثنایی شده است.

کد خبر 724545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.