سپاهان در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: در مرحله گروهی سه امتیاز از سپاهان کسر شد، اما تیم صعود کرد. دیدار سپاهان مقابل الاتحاد نشان داد که این تیم می‌تواند حتی در زمین کشورهای عربی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

مسعود ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال‌های زیادی است که از فوتبال دور هستم، اما به واسطه عشقی که هر اصفهانی به شهرش و تیم سپاهان دارد، من نیز پیگیر بازی‌ها و وضعیت تیم طلایی‌دلان دیار نصف‌جهان هستم. سال گذشته و سال جاری به دلیل مظلوم واقع شدن تیم سپاهان، بیشتر از قبل پیگیر بازی‌ها بودم. مربی با دانشی هدایت سپاهان را در اختیار دارد و روند تیم در لیگ سال جاری، روند خوبی است.

وی افزود: امیدوارم فدراسیون به عدالت‌محوری معتقد باشد، البته صحبت‌های اخیر رئیس فدراسیون و گلایه‌ای که از داوری داشت نشان داد که فدراسیون فوتبال با این جریانات همراهی ندارد.

بازیکن سال‌های پیش تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: تاج مدیر لایقی است امیدوارم با درایتی که دارد موضوعات را مدیریت کند و حق به حق‌دار برسد و همه تیم‌ها روی عدالت را ببینند. مسئولان فدراسیون فوتبال باید بدانند که مردم اصفهان با سپاهان زندگی می‌کنند.

وی در خصوص وضعیت تیم سپاهان در مسابقات آسیایی تصریح کرد: به نظر من خوب عمل کردن و نتیجه گرفتن در آسیا، با مهره‌های قوی که در تیم سپاهان وجود دارد دور از دسترس نیست. در مرحله گروهی سه امتیاز از سپاهان کسر شد، اما تیم صعود کرد. دیدار سپاهان مقابل الاتحاد نشان داد که این تیم می‌تواند حتی در زمین کشورهای عربی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کد خبر 724524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.