بیش از ۹۵ درصد خانواده ارتش در انتخابات شرکت خواهند کرد

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: به یقین خانواده ارتش در انتخابات حضور بیش از ۹۵ درصدی خواهند داشت، همان‌گونه که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۷.۵ درصد از یگان‌های اصفهان شرکت کردند که در ایران بی‌نظیر بود.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست صبح امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ در نشست خبری خود اصحاب رسانه را چشمان تیزبین و زبان گویای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) هستیم، امامی که یاد او لرزه بر اندام استکبار، استعمار و زورگویان جهان می‌اندازد و در ذهن همه مردم جهان تداعی می‌کند که چطور شخصی با پشتوانه عظیم یک ملت توانست انقلابی را از ب ۲۰ سال قبل از وقوع آن آغاز کند تا به پیروزی برسد.

وی با اشاره به دشمنی‌های نظام سلطه با نظام اسلامی از دیرباز تاکنون افزود: دشمنان همواره در پی نشان دادن جلوه‌ای خوب از رژیم قبل هستند و لازم است در تمام سطح بیشتر در خصوص این مسئله کار کنیم.

بدون بصیرت در جبهه دشمن شمشیر خواهیم زد

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: اگر اوایل انقلاب را در ذهنمان تجسم کنیم از همان لحظات و ثانیه‌های آغازین دشمن درصدد ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی با انواع ترورها و کارشکنی‌ها بوده است تا این نظام را نظامی بی کفایت جلوه دهد؛ امروز نیز به شیوه‌های مختلف دیگری در این راستا تلاش می‌کند و سعی دارد با جنگ‌های نرم و ترکیبی فکر هر شنونده و بیننده‌ای را به خود معطوف کند و اگر افراد بصیرت کافی و علم و دانایی لازم را نداشته باشند؛ ناخودآگاه خواهند دید که در جبهه دشمن شمشیر می‌زنند.

مهربان شدن دشمن نشان دهنده ترفندهای خطرناک‌تر اوست

وی با اشاره به اینکه برخی در جامعه و سازمان‌های مختلف آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت: باید هوشیار و بیدار باشیم؛ دشمن دشمنی خود را خواهد کرد، چرا که از دشمن باید انتظار دشمنی داشت اما اگر ملاحظه کردیم که دشمن با ما مهربان شده است، یقین بدانید که دشمنی او با ما بیشتر شده و قصد دارد با ترفندهای خطرناک‌تری وارد میدان شود و ضربه کاری خود را وارد کند.

میهن‌دوست تاکید کرد: نظامی مثل آمریکا یا اسرائیل تحت هیچ شرایطی با ما دوست نبوده است و نخواهند شد و اگر کسی چنین فکری کند، افکار واهی داشته و نادان است، چرا که آمریکا با ما هیچ زمانی دست دوستی نخواهد داد، همان‌گونه که با هم‌پیمانان خود نیز وفادار نیست.

رژیم صهیونیستی سگ نگهبان آمریکا است

وی ادامه داد: آمریکا هر جا منافع مشترکی با کشوری داشته باشد به صورت مقطعی کنار می‌آید اما هیچ‌گاه دوستی را برای خود انتخاب نکرده است مگر رژیم صهیونیستی که سگ نگهبان برای آمریکا است و به وسیله این رژیم نامشروع قصد دارد به خواسته‌های خود در نقاط دیگر جهان برسد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ابراز کرد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم غاصب صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و مسلماً تدبیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر مبنای همان فرامین و منویات ولایت خواهد بود و در همین راستا قدم برخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان فرمانده کل قوا خواهند بود، ادامه داد: آمریکا و همراهان آن باید دست از زورگویی‌های خود بردارند و به ملت‌های مظلوم و مستضعف و ستم دیده ظلم نکنند اما بعید به نظر می‌رسد.

باید مقاومت را تجهیز کرد

میهن دوست بر لزوم مقاومت مردم منطقه تاکید کرد و افزود: باید به مقاومت ادامه داد و آن را قوی و تجهیز کرد و در برابر زورگویان ایستادگی کرد.

وی بر ضرورت پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: در طول این ۴۵ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیار مهمی را در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی کسب کرده‌ایم؛ البته امروز وضعیت اقتصادی در کل جهان دچار چالش شده است و مختص ایران نیست.

ارشد نظامی آجر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظامی تشریح کرد: امروز در سایه همین دستاوردها دشمنان ما به یقین رسیده‌اند که نمی‌توانند جنگ سختی را با جمهوری اسلامی ایران آغاز کنند.

آزمایش ۲۰ نوع سلاح جدید طی دو سال در ایران

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی جوانان دانشمند و غیور ایرانی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در نیروهای مسلح یادآور شد: برخی از این دستاوردها به صورت جزئی در رزمایش‌های مختلف به نمایش درآمده‌اند تا مایه دلگرمی مردم باشد، اما به‌طور مسلم نمی‌توان تمام دستاوردها را به نمایش گذاشت.

میهن‌دوست ادامه داد: در رزمایش سال گذشته و امسال در منطقه نصرآباد قریب به ۲۰ نوع سلاح جدید و هوشمند را آزمایش کردیم؛ سلاح‌هایی که در نقاط مورد اراده فرمانده اصابت می‌کرد، این سلاح‌ها با قدرت تخریب فوق‌العاده در نیروی زمینی، هوایی، هوانیروز، پدافند هوایی و نیروی دریایی استفاده شدند.

وی اضافه کرد: این موارد مایه دلگرمی و سرافرازی ملت ایران است؛ ارتش هر حرکتی را فقط در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب انجام خواهد داد.

حضور ۹۷.۵ درصدی خانواده ارتش در انتخابات

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: ارتش در این زمینه نیز پای کار است و از دو ماه پیش کار خود را در نیروی زمینی و پادگان‌ها در این زمینه آغاز کردیم و بر همین اساس صبح فردا در خدمت حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا هستیم و سلسله جلساتی نیز در همین رابطه با سربازان و خانواده‌های ارتش به منظور آگاه‌سازی خواهیم داشت.

میهن دوست تاکید کرد: به یقین خانواده ارتش در انتخابات حضوری بیش از ۹۵ درصدی خواهند داشت همانگونه که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۷.۵ درصد از یگان‌های اصفهان شرکت کردند که در ایران بی نظیر بود.

کد خبر 724464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.