برنامه عملیاتی و بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان حاصل ۱۸۶۰ نفرساعت جلسه

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرایند برنامه عملیاتی و بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این کلان‌شهر در ۹ مرحله انجام شده است، گفت: در مجموع با ۱۸۶۰ نفر ساعت جلسه، این فعالیت انجام شد که از این میزان، ۱۴۹۰ نفر ساعت جلسات کارگروه‌های تخصصی و ۳۷۰ نفر ساعت مربوط به جلسات نهایی بوده است.

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایند برنامه عملیاتی و بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این فرایند شامل ۹ مرحله می‌شود که در نخستین مرحله آن دستورالعمل تدوین پروژه‌ها در مرداد ابلاغ شد.

وی افزود: دومین مرحله تبیین سیاست‌ها و ثبت و به‌روزرسانی سبد پروژه‌ها بوده است که در مرداد و شهریور سال جاری انجام شد و پس از آن در مرحله سوم، بررسی و تأیید پروژه‌ها در دستور کار جلسات شوراهای راهبری و سیاست‌گذاری و شورای عالی برنامه‌ریزی که در مهر برگزار شد، قرار گرفت؛ پس از آن آماده‌سازی و ارسال الزامات مورد نیاز و طراحی فاز یک پروژه‌های سال آینده در قالب مرحله چهارم انجام شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مرحله بعد بخشنامه برنامه و بودجه ابلاغ و بر اساس زمان‌بندی فرایند برنامه عملیاتی و بودجه در مرحله ششم و پیش‌بینی منابع، اعتبارات هزینه‌ای و مستمر عمرانی شهرداری و مؤسسات وابسته تا آبان در قالب مرحله هفتم انجام شد.

اعتصامی با بیان اینکه هشتمین مرحله از فرایند برنامه عملیاتی و بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان، پیش‌بینی و توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای شهرداری طی ماه‌های آذر و دی بود، ادامه داد: آخرین مرحله نیز بررسی و جمع‌بندی بودجه شهرداری و مؤسسات دی ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت و در مجموع با ۱۸۶۰ نفر ساعت، بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اصفهان و مؤسسات وابسته تدوین شد.

وی با بیان اینکه فرایند برنامه عملیاتی و بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اضافه کرد: از این ۱۸۶۰ نفر ساعت جلسه، ۱۴۹۰ نفر ساعت جلسات، مربوط به کارگروه‌های تخصصی و ۳۷۰ نفر ساعت مربوط به جلسات نهایی بوده است و در حال حاضر نیز لایحه برنامه عملیاتی و بودجه سال آینده در جلسات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر با حضور اعضا و نمایندگان شهرداری در حال بررسی قرار دارد.

کد خبر 724448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.