اعزام ۲۸۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور جنوب

صبح امروز در مراسمی ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان قزوینی راهی اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، صبح امروز _چهارشنبه یازدهم بهمن_ ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان نواحی یک و دو و آبیک در قالب هشت اتوبوس با بدرقه مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین استانی و شهرستانی به اردوی معنوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان اظهار کرد: گروه شما سومین گروه اعزامی استان در سال جاری است که از حوزه امام حسن (ع) قزوین و امام صادق (ع) آبیک و در مجموع ۳۵۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوید.

وی افزود: با شناختی که از شما دارم نماینده خوبی از استان خواهید بود و فرهنگ و اخلاق استان قزوین را به صورت ویژه جلوه‌گر خواهید کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: با توجه به برخی محدودیت‌ها در مناطق عملیاتی باید گوش به فرمان مربیان و مسئولان نظامی اردو باشید تا سفر خوبی در پیش داشته باشید.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیدند، هم سن و سال شما بودند؛ ضمن التماس دعا از شما عزیزان، امیدوارم از این سفر معنوی بهره کافی را ببرید و با کوله‌باری از معنویت به آغوش خانواده‌ها بازگردید.

کد خبر 724415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.