۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
مانیتور گیمینگ Huntkey G2732 عرضه شد

مانیتور گیمینگ Huntkey G2732 دارای پنل 27 اینچی IPS با وضوح full HD ، زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی 165 هرتزی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Huntkey یک مانیتور گیمینگ جدید به نام G2732 در چین عرضه کرده است که در میان گیمرها و علاقه‌مندان به فناوری محبوبیت پیدا کرده است، ممکن است دلیل این اتفاق ترکیب چشمگیر اندازه مناسب، وضوح بالا و عملکرد مناسب با قیمتی جذاب باشد؛ قیمت این محصول ۹۵ دلار ارزیابی شده است.

مانیتور گیمینگ Huntkey G2732 دارای پنل ۲۷ اینچی IPS با وضوح full HD ، زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی است، بنابراین حداقل تاری و تاخیر حرکتی را تضمین می‌کند و که برای سناریوهای بازی سریع بسیار مهم است؛ مانیتور یادشده ۹۶ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، این طیف رنگی گسترده رنگ‌های زنده و غنی را نمایش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Huntkey G2732 از فناوری HDR و FreeSync پشتیبانی می‌کند، کاربران می‌توانند این مانیتور را روی دیوار نصب کرد، همچنین دارای پایه قابل جداشدن سریع است که امکان تطبیق آسان با نیازهای مختلف کاربران را فراهم می‌کند؛ وزن این مانیتور ۴.۱ کیلوگرم است و دارای پورت‌های USB، DP و HDMI است.

کد خبر 724406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.