خرید اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اقدامی عاقلانه است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خرید اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یک اقدام عاقلانه است، گفت: اعداد و ارقام بودجه سال آینده شهرداری اصفهان بسیار سنگین است و بخش عمده‌ای از این بودجه به قطار شهری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در نشست هم‌اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بودجه سال آینده شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جلسه یک فرصت مهم است، زیرا اعضای شورای اسلامی شهر برای تمام اصفهان تصمیم می‌گیرند، از این‌رو باید اتفاقات خوبی را برای اصفهان رقم بزنیم.

وی افزود: اعداد و ارقام بودجه سال آینده شهرداری اصفهان بسیار سنگین است و بخش عمده‌ای از این بودجه به قطار شهری اختصاص یافته است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خرید اتوبوس برای تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر یک اقدام عاقلانه است، تاکید کرد: در حال حاضر موضوع بودجه شهرداری اصفهان داغ است و این جلسات یک تأمل جمعی مؤثر است.

نادرالاصلی گفت: بخش قابل توجهی از معضلات شهروندان اصفهان مربوط به آب و زاینده‌رود است، همچنین جاری نبودن آب زاینده‌رود تأثیر بسزایی در آلودگی هوا شهر دارد.

کد خبر 724400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.