۳۰ دستگاه اتوبوس برقی برای اصفهان خریداری می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: برنامه داریم تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری برای سال آینده خریداری شود، همچنین خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی از جمله برنامه‌های سال آینده شهرداری اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمصطفی اعتصامی در نشست هم‌اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بودجه سال آینده شهرداری اصفهان با اشاره به ویژگی‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان اظهار کرد: نخستین ویژگی، برنامه‌محور بودن بودجه است و سال جاری نخستین سالی بود که برنامه عملیاتی را همزمان با لایحه بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر کردیم.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های سال آینده با تحلیل‌های موضوعی مکان‌مند شده است، افزود: برنامه عملیاتی با حدود ۶۰ شاخص و شاخص‌های هدف‌گذاری، تنظیم و مشخص شد که پروژه‌ها چه سهمی از این شاخص‌ها را دارد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه مکان‌مند شدن پروژه‌های شهری یکی دیگر از ویژگی‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است، تاکید کرد: این موضوع در آینده می‌تواند به عنوان یک داشبورد اطلاعاتی پروژه‌های شهری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اعتصامی گفت: برای حمل‌ونقل عمومی ۱۸۵ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری خریداری شده است که در حال حاضر تنها ۴۵ دستگاه آن را تحویل گرفته‌ایم، همچنین ۵۳ دستگاه میدل‌باس خریداری و تحویل گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۵۰ دستگاه ون خریداری شد که تاکنون ۲۸ دستگاه از آن را تحویل گرفته‌ایم، همچنین ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری خریداری شده است که منتظر ساخت آن‌ها هستیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری برای سال آینده خریداری شود، همچنین خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس برقی از جمله برنامه‌های سال آینده شهرداری اصفهان است.

کد خبر 724396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر مسولین شهری اصفهان که واقعا همیشه پیشرو بودن قصد کمک به هوا شهرمون دارند باید همه اتوبوس های اصفهان را برقی کنند و اجازه تردد به خودروها و موتورسیکلت های با عمر بیشتر از ۱۵سال و اجازه سوخت مازوت به نیروگاه و افزایش طرفیت و واحدهای پالایشگاه اصفهان را ندهند....