۴۳ نامزد برای هر کرسی مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه رقابت می کنند

استاندار کرمانشاه گفت: در دوره قبل در حوزه انتخابیه کرمانشاه هر ۲۳ نامزد برای یک کرسی رقابت می کردند اما در این دوره هر ۴۳ نفر برای یک کرسی رقابت می کنند و این نشانه رقابتی و پرشور بودن انتخابات با وجود تبلیغات مسموم دشمن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی سه شنبه _ دهم بهمن_ در نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد: انتخابات یک رویداد بسیار مهم است و همه ما باید برای یک انتخابات در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم و مقدمات یک انتخابات سالم، ایمن، مشارکتی و رقابتی را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: شهرستان کرمانشاه به لحاظ جمعیت و وسعت دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای در استان است و هرگونه تحول و اتفاق مثبت در این شهرستان می‌تواند مقوم و مشوق دیگر شهرستان‌ها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از آغاز جشن‌های مردمی از روز ۱۲ بهمن و دهه فجر خبر داد و گفت: این جشن‌ها به مدت یک ماه و تا ۱۱ اسفند ادامه خواهند یافت.

صحرایی گفت: به مناسبت دهه فجر، عید مبعث، نیمه شعبان و اعیاد ماه رجب لازم است همه متولیان تلاش کنند با برگزاری برنامه‌های شاد یک شور و نشاط شایسته در سطح استان ایجاد شود.

وی یادآور شد: لازم است که محور این جشن‌ها مردمی و غیر دولتی باشد و دستگاه‌های اداری باید با خدمت رسانی بهتر در این ایام دل مردم را شاد کنند.

صحرایی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و علمی استان رخ داده که باید اطلاع رسانی شود؛ گفت: به عنوان نمونه استان کرمانشاه دارای ۹۲ شرکت دانش بنیان است که این شرکت‌ها ۲۰ محصول منحصر به فرد تولید می‌کنند و که در صورت عدم تولید باید از خارج وارد شود.

کد خبر 724381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.