خلاصه بازی عربستان و کره جنوبی + فیلم

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با پیروزی چهار بر دو مقابل عربستان در ضربات‌پنالتی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امشب _سه‌شنبه دهم بهمن_ تیم‌های ملی فوتبال عربستان‌سعودی و کره‌جنوبی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی شهر آموزش با قضاوت ایلگیز تانتاشف باهم دیدار کردند.

تیم ملی فوتبال عربستان که هدایت آن را روبرتو مانچینی برعهده دارد در مرحله گروهی با تیم‌های تایلند، عمان و قرقیزستان هم‌گروه بود و با کسب هفت امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و کره جنوبی هم با هدایت یورگن کلینزمن و در گروهی که بحرین، اردن و مالزی حضور داشتند با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم پا به این مرحله گذاشت.

در آغاز نیمه دوم دیدار عربستان و کره جنوبی عبدالله ردیف به عنوان بازیکن جانشین به جای صالح الشهری به میدان آمد و گل اول عربستان را به ثمر رساند، این پنجمین گل عربستان در این جام و اولین گل مهاجمان این تیم در جام ملت‌های آسیا بود.

بعد از موقعیت‌های متوالی شاگردان یورگن کلینزمن که اغلب آنها با ارسال از جناحین به دست آمده بود، این بار چو گوئه سونگ در موقعیتی مطلوب قرار گرفت تا تعویض طلایی یورگن کلینزمن لقب بگیرد. در این صحنه توپ از سمت چپ به تیر دوم ارسال شد و سئول یونگ وو توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا در میان ناکامی گلر پرتلاش عربستان، چو گوئه سونگ ضربه نهایی را به دروازه خالی عربستان بزند و بازی را به تساوی کشیده شده و به وقت‌های اضافه برود.

در ۱۵ دقیقه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها نگذشت، اتفاقی که در نیمه دوم وقت‌های اضافه نیز تکرار شد تا ضربات پنالتی تیم پیروز میدان را مشخص کند. سرانجام در ضربات پنالتی کره‌جنوبی با درخشش گلر خود و مهار دو پنالتی عربستانی‌ها، با نتیجه چهار بر دو پیروز شد و ضمن حذف یکی از مدعیان جام هجدهم به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها رسید.

خلاصه‌بازی عربستان‌سعودی و کره‌جنوبی

کد خبر 724332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.