تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان گلپایگان/ نرخ بیکاری شهرستان ۷.۵ درصد است

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گلپایگان با بیان اینکه نرخ بیکاری شهرستان ۷.۵ درصد است، گفت: تعهد اشتغال امسال شهرستان هزار و ۵۷۴ مورد است که پیشرفت آن تاکنون با ثبت ۱۴۰۲ ایجاد اشتغال به ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، میثم سلیمانی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن‌_ در کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در سال جاری ۳ میلیارد و صد میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای شهرستان تعریف شده بود که خوشبختانه محقق شده است.

وی افزود: دو میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال در بانک‌های شهرستان برای اشتغالزایی موجود است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گلپایگان از تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان خبر داد و ادامه داد: تعهد اشتغال امسال شهرستان هزار و ۵۷۴ مورد است که پیشرفت آن تاکنون با ثبت ۱۴۰۲ ایجاد اشتغال به ۹۰ درصد رسیده است.

سلیمانی با بیان اینکه اکنون نرخ بیکاری شهرستان ۷.۵ درصد است، گفت: در بخش مشاغل خانگی ۱۶ مجوز صادر شده است که اعتبار آن چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان ۱۶۸ واحد فعال اقتصادی وجود دارد، افزود: در حال حاضر ۱۳ هزار بیمه شده اجباری و ۱۹ هزار بیمه شده داریم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان ضمن قدردانی از همکاری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات وام خود اشتغالی، تاکید کرد: دستگاه‌ها نگاه جزیره‌ای نداشته باشند تا مابقی تعهد اشتغال شهرستان تحقق یابد.

کد خبر 724323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.