گازرسانی به ۳۲ روستای استان فارس در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: همزمان با ایام دهه فجر عملیات گازرسانی به دو شهر بنارویه و دهرم، ۳۲ روستا و ۱۳۳ صنعت با اعتبار ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان در استان فارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی امروز _سه‌شنبه، دهم بهمن_ با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دریافت مجوز گازرسانی به ۱۵۲ روستا دیگر، توسعه گازرسانی در سطح استان از ۸۷ درصد به ۹۸ درصد در روستاها و از ۹۴ درصد به ۹۹.۷ درصد در شهرها افزایش یافته است.

وی از افزایش و پوشش سهم صنعت از ۷۱ درصد به پوشش ۹۰ درصد خبر داد و افزود: عملیات گازرسانی به روستاها بالاتر از تعهدات و مصوبات است و تلاش شد در راستای اجرای عدالت گازرسانی به روستاها، در جهت محرومیت‌زدایی منجر به مهاجرت معکوس به روستا فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به فعالیت شرکت گاز فارس در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در دولت سیزدهم سه شهر خاش، میرجاوه و اسماعیل‌آباد و ۱۲۷ روستا در استان سیستان و بلوچستان توسط این شرکت تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته است.

میدان‌شاهی همچنین اضافه کرد: در دولت سیزدهم در هر سه ساعت گازرسانی به یک صنعت، در هر دو روز گازرسانی به یک روستا و هر چهار ماه گاز رسانی به یک شهر انجام شده است.

وی ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین را یکی از اتفاقات خوب در سال جاری دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس جامعه آماری بیش از ۹ هزار مشترک در استان فارس وجود دارد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد ارتقای پنج درصدی رضایتمندی مشترکین بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز فارس در پایان از دریافت گواهینامه محاسبه ردپای کربن به عنوان اولین شرکت گاز استان در سطح کشور از بنیاد جهانی انرژی اشاره کرد و افزود: رُشد درآمد، ارتقای بهره‌وری، افزایش سهم گاز در سبد انرژی استان، اتخاذ رویکرد مدیریت سبز، بهبود انضباط مالی و بهینه سازی هزینه‌ها، مدیریت زیست محیطی، بهینه مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین و نمایندگان جامعه، چابک‌سازی، هوشمندسازی و کیفی‌سازی خدمات از مهم‌ترین اهداف استراتژیک شرکت گاز فارس به شمار می‌رود.

کد خبر 724311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.