خلاصه بازی ازبکستان و تایلند + فیلم

تیم ملی فوتبال ازبکستان با پیروزی دو بر یک مقابل تایلند به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و تایلند عصر امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ از ساعت ۱۵:۰۰ در چارچوب پنجمین دیدار از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره و با قضاوت محمد ناظمی بن‌نصرالدین مقابل یکدیگر قرار گرفتند و ازبکستان با پیروزی دو بر یک در برابر تایلند، جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را به‌دست آورد.

حملات ازبکستان روی دروازه تایلند ادامه داشت و در دقیقه ۳۶ روی همکاری دو هافبک این تیم نخستین گل بازی به ثمر رسید. در حالی که توپ در اختیار خلمتوف بود او با پاسی از بیرون محوطه جریمه عزیزبک تورگونبائف را صاحب توپ کرد و این بازیکن با کنترل زیبای توپ آن را از بین دو پای دروازه بان تایلند وارد دروازه کرد تا در نیمه اول ازبکستانی‌ها با پیروزی به رختکن بروند.

با این وجود در نیمه دوم تایلند با شوت دیدنی سوپاچوک از پشت محوطه جریمه ازبکستان در دقیقه ۵۸ گل تساوی را زد و در ادامه فیضولایف در دقیقه ۶۵ برای ازبکستان گلزنی کردند تا این تیم به مرحله بعدی راه یابد. ازبکستان با این پیروزی حریف قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

خلاصه‌بازی ازبکستان و تایلند

کد خبر 724307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 0
    در بعضی وقتهای بازی فکر میکردم بازیکن های ژاپنی در تیم ملی تایلند بازی می کنند اگه به همین روش پیش برن یه ژاپن دیگه در اسیا خواهیم داشت