رضایت‌مندی عمومی و رفاه شهروندان اولویت مهم شورای شهر شیراز است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رضایت‌مندی عمومی و رفاه شهروندان به عنوان اولویت مهم شورای اسلامی شهر شیراز بیش از هر چیز مد نظر است و در این راستا با هدف بالا بردن رفاه و رضایت شهروندان پروژه‌های متعدد تعریف و در دستور کار اجرا قرار داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، سیدابراهیم حسینی ظهر امروز _سه‌شنبه، دهم بهمن_ در نشست خبری خود با خبرنگاران با موضوع کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری شیراز اظهار کرد: نگاه ما به رسانه تنها انعکاس اخبار از مدیران و مسئولان نیست و بنا به اعتقادی که داریم رسانه را یکی از ارکان تربیت انسان‌ها می‌دانیم.

وی افزود: در شورای ششم چشم‌انداز و رویکردهای مدنظر تعریف و بر اساس آن برنامه شیراز ۴۰۴ تعریف شد و حاصل این برنامه‌ریزی، امروز رشد، پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در شورای ششم نگاه به همه بخش‌ها با عناوین پروژه‌ها با رقم و اعداد قابل طرح است و همه ابعاد مد نظر قرار گرفت و تلاش شد تا در تمام نقاط سطح شهر نگاه تک بعدی حاکم نباشد و پراکندگی پروژه‌ها ایجاد شود.

حسینی با تاکید بر اینکه رضایتمندی عمومی و رفاه شهروندان به عنوان اولویت مهم شورای اسلامی شهر شیراز بیش از هر چیز مدنظر است، ادامه داد: در این راستا با هدف بالا بردن رفاه و رضایت شهروندان پروژه‌های متعدد تعریف و در دستور کار اجرا قرار داده شد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه همه‌جانبه با هدف بالا بردن رفاه و آسایش و رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه اصلی این نظام همواره مدنظر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تدوین و متمم بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: نوع انتظار درآمدی در مقایسه با هزینه متفاوت است، این در حالی است که در برخی موارد هزینه‌ای که برای شهرداری یک منطقه محروم می‌شود بیش از دو برابر درآمدی است که انتظار می‌رود.

حسینی تصریح کرد: شهرداری شیراز یک خزانه دارد و تمام درآمدها به این خزانه بر مبنای بودجه‌ای که نوشته شده است، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو سرفصل با عنوان اختصاص ۳ درصد محرومیت‌زدایی و ۳ درصد محله‌محوری در بودجه تعریف شده است، اضافه کرد: برخی از محلات دارای نواقصی است که نسبت به سایر محلات شهرها عقب‌مانده هستند و دارای مشکلاتی بوده که با اعتبارات سال جاری رفع مشکلات امکان پذیر نیست، لذا با هماهنگی شهردار منطقه و ناظر شورا اعتبار لازم در جهت رفع مشکل تخصیص می‌یابد.

کد خبر 724298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.