اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در منطقه ۱۳ اصفهان  به‌مناسبت دهه فجر

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در سطح این منطقه در ایام دهه فجر اجرا خواهد شد که در تمام آن‌ها اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و موضوع امید آفرینی در قالب شعار محوری «همه پای وطن» جزو اولویت‌ها است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر ۱۴۰۲ در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به رسالتی که در شرایط کنونی به دوش مسئولان در تمام رده‌های خدمتی است، دهه فجر فرصت مغتنمی است؛ زمانی که خصوصیات انقلاب را برمی‌شماریم، این ایام یکی از مردمی‌ترین اتفاقات سطح جهان است و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به صاحبان اصلی آن، یعنی مردم در محلات داشت و برنامه‌ها را برمدار محله‌محوری و مسجدمحوری پیش برد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حکمرانی دینی و الهی، تغییر محوریت حاکمیت و حکومت، دخیل شدن مردم در سرنوشت خود، تغییر کارکرد دین از جمله پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی ایران سرلوحه تمامی برنامه‌ها است، گفت: یکی از ویژه برنامه‌های دهه فجر در این منطقه، روز دوازدهم بهمن، ساعت ۹:۳۰ با حضور اهالی منطقه در گلزار شهدای دستگرد همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) با عنوان زنگ پیروزی برگزار خواهد شد.

کشانی با اشاره به نقش مساجد در برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: در تمامی مساجد منطقه برنامه‌هایی با محوریت دهه فجر و اعیاد رجبیه با همکاری کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیئت امنای مساجد، برگزار خواهد شد و در مدارس نیز برنامه‌هایی با همکاری فرهنگسراهای سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در سطح منطقه ۱۳ در این ایام انجام خواهد شد که در تمامی آن‌ها اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و موضوع امید آفرینی در قالب شعار محوری «همه پای وطن» جزو اولویت‌ها است، همچنین در این ایام رونمایی از کتاب یادبود شهدای منطقه ۱۳ با عنوان بی‌صدا باران خواهیم بود انجام و تقدیم خانواده شهدا و مردم شهید پرورش منطقه می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اهمیت توجه به امور فرهنگی و اقدامات میدانی در عرصه‌های مختلف منطقه افزود آماده‌سازی و نصب تمثال شهدای محلی دنبه و قائمیه در میدان افق پیوند تا پایان ایام دهه فجر از جمله اقداماتی است که تقدیم به مردم محه‌های ذکر شده می‌شود، ادامه داد: امیدوارم این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای حضور پرشکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری باشد و از دعای خیر حضرت ولی عصر (عج) بهره‌مند شویم.

کشانی تغییر نام پل اندیشه به شهید والا مقام چراغی و زیرگذر آن به نام شهید فندرسکی‌پور را از جمله اقدامات ارزشمند دیگر در این ایام برشمرد.

کد خبر 724252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.