شهرداری‌ در حوزه فرهنگی مسئولیت مهمی دارد

رئیس حراست مرکزی شهرداری‌های کشور گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم شهرداری‌ها، حوزه فرهنگی است و شهرداری در حوزه فرهنگ شهر وظیفه دارد مروج فرهنگ اسلامی و الهی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رئیس حراست سازمان شهرداری‌های وزارت کشور که برای شرکت در اولین همایش رؤسای حراست شهرداری‌های غرب کشور به کرمانشاه سفر کرده بود در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه از عملکرد نادر نوروزی شهردار کرمانشاه تمجید کرد.

وی گفت: از شهردار کرمانشاه بابت برگزاری همایش حراست‌های غرب کشور تشکر می‌کنم و ایشان انصافاً شهرداری باتجربه و کاردان است که در هر مسئولیتی که داشته است موفق عمل کرده است.

نصیری‌پور در ادامه با ارائه نکاتی مدیران شهرداری را به رعایت آن‌ها توصیه کرد و گفت: عفاف و حجاب به سلاحی در دست دشمن برای هجمه به نظام اسلامی تبدیل شده است و دشمن با همه توان و ظرفیت به دنبال بی ارزش کردن باور و ارزش‌های اسلامی است.

وی گفت: ارزش‌های الهی و دینی مهم و رکن اصلی جامعه اسلامی است و مدیران ابتدا خود باید رعایت کنند و سپس ضمن تکریم ارباب رجوع اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند.

رئیس حراست مرکزی سازمان شهرداری‌های کشور افزود: یکی از مسئولیت‌های مهم شهرداری‌ها، حوزه فرهنگی است و شهرداری در حوزه فرهنگ شهر وظیفه دارد مروج فرهنگ اسلامی و الهی باشد.

نصیری‌پور گفت: شهرداری مسئول شهر است و اقدامات آن می‌تواند در کاهش بزهکاری مؤثر باشد و راهکار آن اقدامات فرهنگی است و شهرداری همچنان که در حوزه زیباسازی شهر کار می‌کند باید در زیباسازی انسان‌ها هم فعالیت کند.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و شهرداری‌ها وظیفه دارند برای رضایت‌مندی حداکثری مردم تلاشی شبانه روز داشته باشند.

رئیس حراست مرکزی سازمان شهرداری‌های کشور تصریح کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و باید با همه ظرفیت در انتخابات شرکت کنیم و از طرفی شهروندان را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم

کد خبر 724250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.