آغاز برنامه‌های دهه فجر در کرمان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس

برنامه‌های دهه فجر در کرمان با نواختن زنگ انقلاب اسلامی در تمامی مدارس استان همزمان با روز چهارشنبه یازدهم بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر در کرمان در حالی آغاز می‌شود که در کرمان نزدیک به یک ماه پیش جنایت تروریستی و شهادت و مجروح شدن بسیاری از هم استانی‌ها و هموطنان رخ داد و عمده برنامه‌های این ایام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی برگزار خواهد شد.

آغازین برنامه دهه فجر، نواختن زنگ انقلاب است که به صورت همزمان از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه یازدهم بهمن با حضور مدیران و دانش آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود و پس از آن گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روز پنج شنبه دوازدهم بهمن از ساعت ۹:۳۰ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برپا خواهد شد.

اجرای جشن‌های شبانه پیروزی انقلاب اسلامی توسط ادارات و نهادها در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، نواختن زنگ انقلاب در واحدهای صنعتی، نصب یادمان انقلاب در میدان شورا، اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای استان کرمان، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، مناظره دانشجویی و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در کرمان است.

به گزارش ایمنا، همزمان با دهه فجر، یک هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان افتتاح یا اجرا می‌شود که ۱۱۵ پروژه مربوط به شهرداری‌ها با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان و ۹۱ پروژه مربوط به دهیاری‌ها با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و ۲۲ درصد پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بیشترین اعتبار مربوط به شرکت گاز به مبلغ یک هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان است.

همچنین به منظور انعکاس بهتر اخبار و اطلاع رسانی عمومی برنامه‌های دهه فجر، نشست‌های خبری مدیران دستگاه‌های اجرایی پیش از دهه فجر آغاز شده و ادامه دارد.

کد خبر 724235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.