تعداد داوطلبان زن شورای وحدت در استان به ۷ نفر افزایش یافت

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران گفت: بر اساس مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت تعداد داوطلبان زن در استان تهران را از ۵ نفر به ۷ داوطلب افزایش دادیم؛ از نمایندگان استان‌های شورای وحدت نیز می‌خواهم طبق این مصوبه در استان‌ها لیست دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهاب‌الدین صدر امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در دومین نشست شورای وحدت اصولگرایان گفت: امتیاز شورای وحدت در این است که به صورت مستقیم با نهاد روحانیت کار می‌کند و در قالب پنج جبهه با ۴۰ حزب فعالیت دارد.

وی افزود: افزایش مشارکت را در دستور کار شورای وحدت داریم. اگر میزان مشارکت در کشور ۳۰ درصد باشد، این نسبت در استان تهران به نسبت کاهش می‌یابد و این عدد برای شهر تهران باز هم کمتر می‌شود.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران خاطرنشان کرد: در ستاد تهران ۱۲ کمیته با حضور اقشار مختلف با بیش از ۲۰ عضو را راه‌اندازی کردیم. محور این کمیته‌ها نیز روحانیان هستند. سازماندهی انجام شده موجب متحد شدن نیروهای سازمانی شورای وحدت شده است. درصدد هستیم اختلال رابطه بین نمایندگان و مردم را توسط شورای وحدت رفع کنیم تا نمایندگان شورای وحدت در مجلس بعد از ورود به خانه ملت ارتباطشان با مردم را تداوم بخشند.

صدر تصریح کرد: مصوبه هیئت عالیه شورای وحدت این است که داوطلبان زن در استان تهران را از ۵ نفر به ۷ داوطلب افزایش دهیم؛ از نمایندگان استان‌های شورای وحدت نیز می‌خواهم طبق این مصوبه در استان‌ها لیست دهند.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان تهران گفت: امیدوارم با تلاشی کهدر جهت امیدوار کردن مردم انجام می‌دهیم، بتوانیم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود ببخشیم.

منبع: فارس

کد خبر 724213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.