اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در سنندج / انجام ۳۸۰ پروژه راهبردی در برنامه شهرداری

شهردار سنندج گفت: بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت و بهسازی معابر و کوچه‌ها با ۱۳۰ هزار تن آسفالت در سال جاری صورت گرفته است که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: اقدامات خوبی به‌ویژه در حوزه عمران شهری، رفع مشکلات ترافیکی، توسعه فضای سبز و امور فرهنگی توسط شهرداری صورت گرفته که موجبات رضایتمندی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های شهرداری سنندج طی سال‌جاری در قالب برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و دراز مدت تعریف شده است که تاکنون توانسته‌ایم به بخش قابل توجهی از آن جامه عمل بپوشانیم، افزود: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و تحقق اصل مهم عدالت‌محوری پروژه‌ها به صورت درون‌محله‌ای تعریف و اجرا شده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: بودجه سال جاری شهرداری سنندج را با نگاه تخصصی، دیدگاه توسعه‌محوری و توجه به همه نقاط شهر تعریف و سعی کرده‌ایم با همراهی خوبی که بین اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریتی استان وجود دارد، زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی و خدمات‌رسانی درخور شهروندان در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم کنیم.

رشیدی اضافه کرد: در همین راستا بیش از ۳۳۵ فعالیت و ۳۸۰ پروژه در برنامه راهبردی سال جاری شهرداری سنندج وجود دارد.

وی تاکید کرد: با پایان پروژه‌های نیمه‌تمام در سال گذشته، پروژه‌های جدید بر اساس نیاز شهر در بخش‌های مختلف عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب‌سازی و تحقق شهرداری الکترونیک آغاز شده است که پیشرفت خوبی دارند.

اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های جدید

شهردار سنندج ادامه داد: تکمیل بلوار ۳۶ متری اتصال میدان لیلاخ، تکمیل بلوار ورودی ننله، اجرای پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرداری سنندج، عملیات تکمیل بلوار ۳۶ متری اسلام‌آباد، بلوار شهرک گلبرگ به بلوار اسلام، آغاز احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی و احداث بلوار ۲۴ متری پروژه اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید از جمله پروژه‌های اجرا شده یا در دست اجرای شهرداری سنندج است.

رشیدی اظهار کرد: انجام بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت و بهسازی جاده با صرف ۱۳۰ هزار تن آسفالت ویترین خوبی از خدمات شهرداری به مردم به نمایش گذاشته که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در سنندج / انجام ۳۸۰ پروژه راهبردی در برنامه شهرداری

وی تصریح کرد: در این دوره با دیدگاه تحقق عدالت اجتماعی، اقدامات خوبی در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ها در نایسر، ننله و حسن‌آباد انجام شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: جدای از آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌ها بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع کف فرش نیز در سطح شهر سنندج انجام شده است.

وی به ریل‌گذاری‌های فرهنگی شهرداری سنندج هم اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی علاوه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت جامعه به ویژه قشر جوان دارد.

رشیدی اظهار کرد: برگزاری جشن شب نوروز در ورزشگاه ۲۲ گولان، برگزاری جشن بین‌المللی نوروز با مشارکت یونسکو و کشورهای حاشیه نوروز، برگزاری المپیاد ورزشی محلات، برگزاری جشنواره بین‌المللی تکنوازی ئاویه‌ر با حضور پنج کشور جهان، دومین جشنواره موسیقی خانقاهی، برگزاری ۳۰ عنوان برنامه همزمان با هفته سنه، احداث دو زمین ورزشی چمن مصنوعی در نایسر، احداث دو کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری ناحیه حسن‌آباد و احداث هشت کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری حدفاصل بلوار کامکار و بلوار نظام مهندسی از جمله اقدامات انجام شده شهرداری سنندج بوده است.

ساماندهی بیش از ۳۰۰ نفر معتاد در کمپ ماده ۱۶ سنندج

وی گفت: احداث کمپ ماده ۱۶ بنا به دستور رئیس‌جمهور و وزیر کشور به همت شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف اجرا شد و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر در این کمپ ساماندهی شده‌اند و روند درمان خود را طی می‌کنند.

شهردار سنندج افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز بیش از شش هزار میلیارد تومان پروژه تعریف شده و اجرای چند کلان‌پروژه هم در سنندج در دستور کار شهرداری قرار دارد که در همین راستا، در آینده نزدیک همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذاران در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رشیدی از تحقق شهرداری الکترونیک و آغاز پروژه شهر هوشمند سنندج به عنوان دیگر دستاورد و اقدام این شهرداری نام برد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهرداری الکترونیک سال جاری در شهرداری سنندج کلید خورده و در حال حاضر پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارد و کار با سرعت مناسبی در حال انجام است.

کد خبر 724196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.