شهرکرد صبح جمعه شاهد بارش برف خواهد بود

معاون توسعه و پیش‌بینی هوای اداره هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها در شهرکرد از اواخر روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و صبح جمعه شاهد بارش برف و سفیدپوش شدن شهرکرد خواهیم بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی ضعیفی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ از استان عبور خواهد کرد و بارش‌های خفیفی را در استان به‌خصوص در غرب خواهد داشت.

وی افزود: از بعدازظهر پنجشنبه سامانه جدیدی از غرب استان وارد می‌شود و به‌تدریج تا اواخر پنجشنبه کل استان را فرا خواهد گرفت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هوای استان ادامه داد: این سامانه بارشی سامانه سردی خواهد بود و بارش‌ها به‌صورت برف در سطح استان پیش‌بینی می‌شود، اوج فعالیت این سامانه روز پنجشنبه و جمعه خواهد بود و به‌تدریج از بعدازظهر جمعه شدت بارش‌ها در استان کاهش و این سامانه صبح روز شنبه به‌صورت کامل از استان خارج خواهد شد.

وی تصریح کرد: بارش‌ها در شهرکرد از اواخر روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و صبح روز جمعه شاهد بارش برف و سفیدپوش شدن شهرکرد خواهیم بود.

نوروزی خاطرنشان کرد: انتظار می‌روند با خروج این سامانه از استان برای روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش دما باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود با توجه به بارش‌ها در روز جمعه و شنبه از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و رانندگان حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

معصومه نوروزی ادامه داد: طی روز پنجشنبه و ساعات بعدازظهر جمعه شاهد ورزش باد شدید در سطح استان خواهیم بود.

وی ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود حداقل دما در ۲۴ ساعته آینده در شهرکرد ۴-، بروجن صفر، لردگان ۱- و کوهرنگ ۵- خواهد بود.

کد خبر 724188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفر IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    می‌اد اما کدام جمعه اش مهمه
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    انشاالله که برف بیاد