پروژه روشنایی بوستان زاینده‌رود به بهره‌برداری رسید

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: پروژه روشنایی بوستان زاینده‌رود با حدود ۱۴۰۰ متر حفاری و کابل‌کشی و احداث ۴۱ عدد پایه سه متری روشنایی و شش عدد پایه چراغ درختی در محوطه کودکان به بهره‌برداری رسید.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات اجرایی مدیریت ناژوان در راستای تأمین روشنایی معابر پیاده عرصه ناژوان اظهار کرد: با توجه به هدف‌گذاری مدیریت ناژوان مبنی بر ایجاد محیط امن و سالم برای حضور خانواده‌ها و استفاده از فضای تفریحی و طبیعی ناژوان، پروژه روشنایی بوستان زاینده‌رود به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پروژه روشنایی بوستان زاینده‌رود با حدود ۱۴۰۰ متر حفاری و کابل‌کشی و احداث ۴۱ عدد پایه سه متری روشنایی و شش عدد پایه چراغ درختی در محوطه کودکان با همکاری اداره خدمات شهری و محیط زیست مدیریت ناژوان به بهره‌برداری رسید.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: این پروژه با اهداف مختلفی از جمله اصلاح لوکس نوری محوطه و فضای سبز بوستان زاینده‌رود (لوله) و حذف کابل‌های خطرناک و پایه‌های پرخطر و پرمصرف قدیمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

قائلی گفت: مدیریت ناژوان شهرداری اصفهان در نظر دارد موضوع روشنایی معابر پیاده و عرصه ناژوان را به‌منظور ایجاد ایمنی و آسایش شهروندان در حد امکان فراهم کند.

وی با اشاره به فعالیت مدیریت ناژوان برای روشنایی معابر ادامه داد: اجرای این پروژه و پروژه‌های مشابه و قبلی از جمله روشنایی جاده سلامت شماره یک از انتهای پارک میرزا کوچک‌خان تا ایستگاه شماره ۲، پارکینگ‌های شماره ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵، نورپردازی پل نصر، نورپردازی جداره کاه‌گلی بلوار آکواریوم، روشنایی بوستان محله جلالان و دیگر موارد، نشانه فعالیت‌های مدیریت ناژوان است که با اضافه شدن رویکرد استفاده از انرژی‌های نوین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 724157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.