جمع‌آوری و دستگیری ۶۵۸ معتاد و سوداگر مرگ در تالش

فرمانده انتظامی تالش از اجرای ۱۷۳ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۶۵۸ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷۳ مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان تالش اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از جمع‌آوری ۵۲۴ معتاد متجاهر و دستگیری ۱۱۵ خرده‌فروش و ۱۹ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این افراد ۳۸ کیلو و ۱۱۱ گرم تریاک، سه کیلو و ۳۱۶ گرم هروئین، یک کیلو و ۷۰۵ گرم شیشه و ۸۹ کیلو و ۲۴۱ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، گفت: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 724088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.