برنامه‌های روز چهارمحال‌وبختیاری منجر به وحدت و همدلی شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی برنامه های مدنظر پیرامون هفته فرهنگ و روز استان چهارمحال و بختیاری باید منجر به تقویت وحدت، ارتقاء و همدلی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن حسین میرزایی امروز _دوشنبه، نهم بهمن_ در جلسه گرامی‌داشت روز چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که انتخابات ظرفیت و فرصت مناسبی برای شناساندن استان چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: برنامه‌ها را برای ورود مردم مهیا کنیم، چرا که ورود مردم در برنامه‌ها برابر با حصول موفقیت در اجرای آنان است.

وی افزود: حسن تصادف روز استان چهارمحال و بختیاری با ایام الله دهه فجر اتفاق مبارکی است و از این فرصت می‌توان برای برگزاری پرشورتر و باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ایجاد یک غرفه جهت معرفی میراث هر شهرستان از شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های پیش‌رو است که همین میراث با گذر زمان در صورت عدم توجه به فراموشی سپرده خواهند شد.

حسین میرزایی ادامه داد: تمامی برنامه‌های مدنظر پیرامون هفته فرهنگ و روز استان چهارمحال و بختیاری باید منجر به تقویت وحدت، ارتقا و همدلی شود.

وی بیان کرد: فرصت مغتنمی است که اداراتی نظیر اداره کل صمت، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان که ظرفیت و قابلیت‌هایی برای معرفی استان دارند، در روز استان چهارمحال و بختیاری پر رنگ‌تر در عرصه و در نمایشگاه حاضر شوند.

کد خبر 724086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.