لزوم مردمی‌سازی و نشاط‌بخشی مراسم‌های ملی و مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دو کلیدواژه را مطالبه داشتند، گفت: مردمی‌سازی و نشاط‌بخشی، این دو مورد مهم است و باید توجه داشت که مراسم‌های ایام پیش رو نباید خسته‌کننده باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علیرضا ناجی امروز _دوشنبه نهم دی_ در گردهمایی فعالان فرهنگی بسیج استان اصفهان اظهار کرد: اصلی‌ترین مسئله برای فعال فرهنگی، توسل و توجه او است و حاج قاسم سلیمانی عزیز نمونه‌ای است که توسل وی به حضرت زهرا (س) کاملاً مشهود بود.

وی افزود: در مسائلی مانند کار فرهنگی، انتخابات و مواردی که با مردم سروکار دارد، اگر توسل و ارتباط و اتصال به اهل بیت (ع) اتفاق نیفتد، نمی‌توانیم خیال خود را برای نتیجه مطلوب راحت کنیم و اگر توسل باشد و همه بگویند نتیجه خوب نمی‌شود، شک نکنید که قطعاً می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: بحث ایام ماه رجب و شعبان، دهه فجر و انتخابات را پیش رو داریم و مناسبت‌هایی مانند فتح قلعه خیبر و دو نماز جمعه در دهه فجر از مناسبت‌هایی است شاید کمتر به آن توجه شود.

ناجی گفت: هرچه جوشش میدان در مناسبت‌ها و فعالیت‌ها قوی‌تر باشد، مشارکت مردم در انتخابات قوی‌تر خواهد شد؛ گردهمایی تمام فعالان فرهنگی بسیج و مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان نشان از یکی بودن این جبهه است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دو کلیدواژه را مطالبه داشتند، تاکید کرد: مردمی‌سازی و نشاط‌بخشی، این دو مورد مهم است و باید توجه داشت که مراسم‌های ایام پیش رو نباید خسته‌کننده باشند.

کد خبر 724085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.