طرح «کاشان رواق خدمت» آغاز شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان از آغاز طرح «کاشان رواق خدمت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمد جهاندار شامگاه _دوشنبه، نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاشان با هدف گسترش خادم خدمت به مخدوم «طرح کاشان رواق خدمت» را آغاز کرده و در این طرح هر شهروند متخصصی در خدمت نیازمندان است.

وی با اشاره به هدف دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی که گسترش فرهنگ امام رضایی است، افزود: این دفتر برای هم‌افزایی محبین امام رضا (ع) فعالیت می‌کند تا به اصلاح رابطه امام و امت بیانجامد.

مدیرعامل دبیرخانه کانون خدمت رضوی گفت: ما معتقدیم امام (ع) حی و حاضر است و باید در اصلاح رابطه مردم با این بزرگوار تلاش کنیم و دست مردم را در دست اهل بیت (ع) قرار دهیم.

جهاندار با بیان اینکه ۱۲ کانون خدمت رضوی در کاشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۶۰ خدمت در کانون‌های خدمت، شکل گرفته است که هر شهروند در جایگاه و منطقه تخصصی خود به نیازمندان خدمت می‌کند.

وی متخصصین در حوزه‌های پزشکی، فروشگاهی، رستورانی، مشاوره و… را خادمیار رضوی دانست و گفت: هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ پزشک متخصص ساعاتی از روز خود را به ویزیت نیازمندان منطقه اختصاص دادند، همچنین تعداد زیادی از فست‌فود و رستوران‌های این شهر با عنوان «میز هشت» به نیازمندان خدمت می‌کنند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان با تاکید بر حوزه اشتغالزایی جوانان گفت: این دفتر با رویکرد آموزش ماهیگیری به محرومان با صنایع مختلف وارد تعامل شده تا بتواند جوانان جویای کار را به اشتغال برساند.

کد خبر 724070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.