شهرداری اراک به دنبال ایجاد عدالت و توسعه متوازن مناطق باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: از شهردار اراک می‌خواهیم تقسیم بندی‌ها مربوط به ساخت مجموعه‌هایی که درسطح شهر ساخته می‌شود به سمت و سوی مناطق و محله‌های کم برخوردار انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در صحن علنی شورا اظهار کرد: توسعه پایدار شهری، ثمره توزیع متوازن امکانات با اولویت مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: تلاش و توان مجموعه مدیریت شهری باید به تعریف و اجرای پروژه‌های شهری در مناطق کم برخوردار معطوف شود چرا که از این طریق می‌توان به رشد و توسعه شهری به صورت متوازن نائل و شاهد پیشرفت شهر اراک باشیم.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر گفت: چند بازدید امروز از پروژه‌های شهر اراک به اتفاق شهردار و سایر اعضا در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی، مدیریت شهری باید برای بهره‌مندی از ظرفیت پساب برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند تا در فصل بهار و تابستان شاهد بهره‌مندی فضای سبز از آب غیر آشامیدنی باشیم.

قربانی با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی امروز بر همگان آشکار و هویدا شده است خاطر نشان کرد: خوشبختانه مجامع بین‌المللی در محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی اقدام کردند و رأی صادر شده و این مهم دلیل بر مظلومیت مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: امید می‌رود جبهه مقاومت پیروزی لازم را کسب کند و به زودی شاهد نابودی دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی باشیم.

به گزارش ایمنا از مرکزی، در این جلسه نامه کمیسیون املاک اقتصادی و سرمایه‌گذاری به منظور موافقت با خرید و تملک یک پلاک در خیابان فتح شیاکو به مساحت هزار و ۹۴۲ متر مربع با طرح پارک و فضای سبز به صورت سند باغی و پرداخت بهای آن به صورت واگذاری از اراضی و ابنیه و املاک تحت مالکیت شهرداری با رعایت همه ضوابط و مقررات حاکم بر موضوع با هفت رأی موافق اعضای شورا به تصویب رسید.

کد خبر 724060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.