عبدالکریم حسن و آل‌کثیر اجازه بازی برای پرسپولیس ندارند

باشگاه پرسپولیس تا زمانی‌که بدهی‌های خود را با شاکیان خود تسویه نکند به‌علت بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید و استفاده از آنان را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس تهران چند هفته‌ای می‌شود که مجدداً بسته شده است و این باشگاه پایتخت‌نشین به‌علت مشکلات مالی با موانع متعددی روبه‌رو می‌شود. اتفاقاتی که در نیم‌فصل دوم هم می‌تواند حسابی برای آنان دردسرساز شود و نتوانند طبق آنچه می‌خواهند پیش بروند.

شب گذشته بود رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صراحتاً اعلام کرد پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بسته است. بدین ترتیب قرمزها با ماجرای مختلفی سروکله خواهند زد که مهم‌ترین آن‌ها ناتوانی در ثبت قرارداد خریدهای پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی است که تا این لحظه فقط دو بازیکن بوده‌اند.

عبدالکریم حسن و آل‌کثیر اجازه بازی برای پرسپولیس ندارند

به‌دنبال این ماجرا، رسول باختر کارشناس حقوقی‌ورزشی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایمنا تائید کرد تا زمانی‌که باشگاه پرسپولیس بدهی‌های خود را پرداخت نکرده و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز نشود اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود و استفاده از آنان در بازی‌های لیگ برتر و جام‌حذفی را نخواهد داشت. این یعنی قرارداد عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر فعلاً به‌طور رسمی ثبت نشده و نمی‌توانند در بازی‌های رسمی برای این تیم به‌میدان بروند.

به گزارش ایمنا، چند هفته قبل بود که باشگاه پرسپولیس به‌خاطر پرداخت نکردن مالیات قرارداد دروازه‌بان پیشین کروات خود از نقل‌وانتقالات محروم شد. گفتنی است در ماه‌های اخیر باشگاه پرسپولیس توانست مطالبات بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق خود را بپردازد و پرونده این بازیکن را ببندد اما این باشگاه هنوز نتوانسته مالیات قرارداد این بازیکن را که پرداخت آن را در قرارداد برعهده گرفته بود، بپردازد.

پس از آن نیز فیفا با ارسال نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرد پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس تا زمان پرداخت مالیات قرارداد رادوشوویچ بسته است و سرخ‌ها اگر می‌خواهند در نیم‌فصل بازیکن جدید جذب کنند، ابتدا باید مالیات قرارداد دروازه‌بان پیشین خود را بپردازند.

کد خبر 724044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.