احداث ۲۰ واحد جدید مرغداری در زاهدان

مدیر جهاد کشاورزی زاهدان گفت: ۲۰ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون و ۱۲۰ هزار قطعه و تولید سالیانه شش هزار و ۳۰۰ تن در این شهرستان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مهدی شهرکی، امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جریان بازدید اصحاب رسانه از مرغداری‌های در حال احداث اظهار کرد: با هدف دستیابی استان به خوداتکایی در تولید گوشت مرغ با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، ۲۰ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی جدید با ظرفیت یک میلیون و ۱۲۰ هزار قطعه و تولید سالیانه شش هزار و ۳۰۰ تن در سطح شهرستان زاهدان در حال احداث است.

وی میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای در دست اجرا را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری کامل این واحدها ظرفیت تولید گوشت مرغ در شهرستان زاهدان به ۱۱ هزار و ۳۵۰ تن ارتقا پیدا خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی زاهدان تصریح کرد: طی ۱۰ ماه گذشته، در ۲۵ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی، یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۱۹۰ قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است و با این میزان جوجه‌ریزی، دو هزار ۵۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان زاهدان دارای ۳۴ واحد مرغداری است و ظرفیت تولید سالیانه این واحدها تولید پنج هزار و ۳۷۰ تن گوشت مرغ است.

کد خبر 724020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.