ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی بر رشد و تعالی یک جامعه تاثیرگذار است، به همین دلیل ترویج مسایل فرهنگی همچون کتابخوانی در میان قشر کودکان و نوجوانان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سنندج اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی بر رشد و تعالی یک جامعه تأثیرگذار است، به همین دلیل ترویج مسائل فرهنگی همچون کتابخوانی در میان قشر کودکان و نوجوانان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود: این مهم می‌طلبد تا برنامه‌های این حوزه تقویت شوند که در این راستا همکاری مجموعه شورا با نهادهای فرهنگی از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر سنندج با بیان اینکه رشد و توسعه فرهنگ در گرو عزمی جهادی است، تصریح کرد: تنها مجموعه مدیریت شهری متولی امور فرهنگی در سطح شهر نیست، بلکه باید تمامی دستگاه‌های ذیربط در کنار هم یکدل و یک صدا نسبت به پویایی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به صورت جدی پیگیر باشند.

رضایی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ادوار گذشته بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: اعضای این دوره از شورای شهر سنندج نسبت به مباحث فرهنگی نگاهی باز و همه جانبه دارند که این امر تا حدودی توانسته برگزاری برنامه‌های فرهنگی را تسهیل ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از نویسندگان شاخص شهر سنندج و برگزاری مسابقه کتابخوانی در تعدادی از مدارس سطح شهر سنندج به مناسبت دهه مبارک فجر، با همکاری آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی صورت می‌گیرد.

کد خبر 723998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.