کشف ۱۲ تن برنج احتکار شده در رودسر

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۲ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور با بیان اینکه احتکار کالا و عرضه نکردن آن، با لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار برنج داخل یک انبار در شهرستان رودسر، موضوع مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و به همراه نماینده سازمان صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۲ تن برنج احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار حسن‌پور تصریح کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قانونی با افرادی که اقلام و مایحتاج ضروری مردم را احتکار می‌کنند از شهروندان خواست در صورت برخورد یا اطلاع از اینگونه موارد، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 723993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.