بانک‌های خراسان شمالی به مطالبات مردم پاسخ دهند

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: مسئولان از بانک‌ها حمایت داشتند و توقع داریم بانک‌ها نیز به مطالبات مردم پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ دوشنبه نهم بهمن_ در کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی اظهار کرد: تحول در حوزه بانک‌ها رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت بنابراین انتظار پاسخگویی بانک‌ها به مطالبات مردم را داریم.

وی افزود: در جهت حمایت از بانک‌ها تلاش کردیم اما انتظار داریم که بانک‌ها نیز به توقعات و مطالبات مردم رسیدگی کنند تا رونق اقتصادی در استان را شاهد باشیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: در این نشست رئیس جمهور موضوعات اشتغال پایدار، مهارت آموزی، اشتغال در فارغ‌التحصیلان، اشتغال در حوزه‌های مختلف را به عنوان پیشران اقتصادی مورد توجه قرار داد که همین مصوبات باید در سطح استانی نیز اجرایی شود.

فخر موحدی اضافه کرد: سهم تسهیلات به استان‌ها باید ابلاغ شود که بانک‌های عامل استان باید پیگیر باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری تسهیلات با جدیت باید دنبال شود، تاکید کرد: در حوزه تسهیلات مسکن دستور استاندار در حال پیگیری است اما تاکید دارم تمام مصوبات سطح ملی و استانی مورد پیگیری جدی قرار گیرد و اگر مشکلی رخ دهد در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: آنچه که تا پایان سال برای ما مهم است اجرای تبصره‌ها و تسهیلات تکلیفی است تا شاهد حرکت رو به جلو در بخش تحول اقتصادی را شاهد باشیم

کد خبر 723979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.