برگزاری بیش از ۴۰۰ مورد ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر در کردستان

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت این ایام بیش از ۴۰۰ مورد ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی مختلف در سراسر استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آمنه غلام‌ویسی امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختلفی با همکاری هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان توسط دستگاه ورزش و جوانان کردستان در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: تنوع و نوآوری و هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان هدف اصلی دستگاه ورزش و جوانان استان است و در این راستا به معاونان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها تاکید شده که در برگزاری برنامه‌های ویژه ایام الله دهه مبارک فجر حساسیت خاصی داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: به صدا درآوردن زنگ انقلاب در اداره‌کل ورزش و جوانان استان و ادارات شهرستان‌های تابعه و اماکن ورزشی سراسر استان همزمان با روز ۱۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سرآغاز برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان خواهد بود.

غلام‌ویسی اضافه کرد: روشنگری در زمینه خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جوانان و به ویژه جامعه ورزشکاران در بطن برنامه‌های حوزه ورزش امسال گنجانده شده است و در این راستا برپایی اردوهای روایان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص خواهد بود.

وی تصریح کرد: پخش سرود همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی، تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در سراسر استان، تزئین و فضاسازی و آذین‌بندی ادارات ورزش و جوانان و اماکن ورزشی استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، شعرخوانی و مسابقات پیامکی، برگزاری کارگاه آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با هماهنگی اداره امور فرهنگی و سازمان بسیج ورزشکاران کردستان از جمله برنامه‌های فرهنگی حوزه ورزش و جوانان است که در دهه فجر امسال برگزار خواهند شد.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با عنوان گرامیداشت دهه فجر و شهدای ورزشکار استان و اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی را از جمله برنامه‌های دیگر در این ایام اعلام کرد.

غلام‌ویسی افزود: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران کردستان، برگزاری مسابقات دارت، طناب کشی و فوتبال دستی ویژه کارکنان ادارات دولتی با همکاری هیأت‌های ورزشی استان، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی در اداره‌کل و سایر ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه، دیدار و نشست با نماینده مکرم ولی فقیه در استان کردستان، برگزاری نشست‌های تبیینی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره کل در گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه از افتتاح شش پروژه ورزشی در روستاهای استان کردستان خبر داد و گفت: شش زمین چمن مصنوعی که آماده بهره‌برداری هستند در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و در اختیار جوانان روستایی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 723975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.