راه ارتباطی ۲۳ روستای آذربایجان‌شرقی همچنان مسدود است

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: راه ارتباطی حدود ۲۳ روستای استان مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی راه این روستاها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، غلامرضا رسول زاده صبح امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روستاها در مناطق کوهستانی و سخت عبور شهرستان‌های اهر، ورزقان، کلیبر، هریس و بستان آباد واقع هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال بارش سنگین برف چهارم و پنجم بهمن، راه ارتباطی ۸۰۰ روستای استان بسته شده بود، افزود با تلاش راهداران، راه ارتباطی بیش از ۷۷۰ روستا بازگشایی شده است.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بارش برف و کولاک روز گذشته نیز راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان را مسدود کرد که به محض فروکش کردن کولاک، راهداران اقدام به بازگشایی راه‌های این روستاها کردند.

رسول‌زاده با بیان اینکه هم اکنون تمام راه‌های شریانی، اصلی، فرعی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد، ادامه داد: با توجه به تداوم بارش برف و کولاک و برودت هوا در بعضی مناطق استان، رانندگان و مسافران در صورت عدم ضرورت از رفتن به مناطق کوهستانی و برف‌گیر خودداری و در صورت ضرورت خودرو خود را به تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

وی اضافه کرد: رانندگان و مسافران قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضع راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از نرم‌افزار ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضع آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

کد خبر 723955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.