اصحاب رسانه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازند/ خون شهدای انقلاب هزینه پیروزی بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار باشند، گفت: هزینه انقلاب و پیروزی مقابل نظام شاهنشاهی خون شهدای مظلوم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، سلیمان رستمیان پیش از ظهر امروز _ دوشنبه نهم بهمن _ در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزاری شد با بیان اینکه این انقلاب دسترنج زحمات شهدا و جانبازان است، اظهار کرد: بسیاری از کسانی که برای اسلام و این ملت دلسوز هستند، خواستار حاکمیت احکام اسلامی بر جامعه بودند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل تمام ظالمان و مستکبران ایستاده است و به حول و قوه الهی دوره‌ای را رقم زده‌ایم که بی‌مثال است، امروز ما دایه‌دار شیعیان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند صرف هزینه‌هایی است که از جمله آن می‌توان به ریخته شدن خون جوانان ما در ابتدای انقلاب اشاره کرد، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب تنها ۱۰ درصد مردم در اجتماع و سیاست بودند اما امروز به لطف انقلاب اسلامی سطح آگاهی مردم ارتقا یافته است.

رستمیان با اشاره به اینکه خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به افرادی که مورد ظلم هستند کمک می‌کنیم، ادامه داد: اگر کسی اهل تحقیق و پایبند اصول باشد متوجه می‌شود این انقلاب در مسیر درست قرار گرفته و جز بهترین و موفق‌ترین انقلاب‌های تاریخ جهان است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود توسط اصحاب رسانه مفهوم ایثار و شهادت ترویج و تبلیغ شود، ادامه داد: مظلومیت دفاع مقدس و ایثارگران باید اطلاع رسانی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: گردهمایی راویان ایثار، همایش خانواده‌ها در نماز جمعه، برگزاری جشن با خانواده شهدا، مسابقات ویژه دانش آموزان مدارس شاهد، سرکشی از خانواده‌های شهدای ادیان مختلف از جمله برنامه‌هایی است که به ترتیب در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

رستمیان اضافه کرد: میهمانی لاله‌ها به عنوان محوری‌ترین آئین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، در این میان غبارروبی و تجدید میثاق نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ تصویر شهید برای راهپیمایی ۲۲ بهمن میان حاضرین توزیع خواهد شد، گفت تصویر ۵۳ شهید در مسیر راهپیمایی نصب می‌شود و جشنوراه ورزشی و برگزاری جُنگ شادی نیز برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 723930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.