انتخابات قدرت سازی نرم است/ ناکارآمد نشان دادن نظام نقشه اصلی دشمنان است

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات قدرت‎‌سازی نرم است و در کنار قدرت سخت موجود زمینه‌ساز تامین منافع و امنیت کشور است. با حضور پر شور و مشارکت همگانی در انتخابات منافع ملی تامین و امنیت کشور تضمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ اکرمی‎ نیا در دیدار با استادان و دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیاء (ص) پدافند هوایی اظهار کرد: انتخابات، کم‌هزینه‌ترین و آسان‌ترین راه تغییر و انتقال قدرت در کشور است و از شکل‌گیری هرج و مرج و اغتشاش و تحمیل هزینه به نظام جلوگیری می‌نماید.

وی با بیان اینکه استادان به دلیل مرجعیت فکری نقش مهمی در تشریح دستاوردهای نظام و ترغیب دانشجویان و مخاطبان به شرکت در انتخابات دارند، افزود: مشارکت همگانی در انتخابات موجب ناامید شدن دشمنان می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: انتخابات قدرت‌سازی نرم است و در کنار قدرت سخت موجود زمینه‌ساز تأمین منافع و امنیت کشور است. با حضور پر شور و مشارکت همگانی در انتخابات منافع ملی تأمین و امنیت کشور تضمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات توأمان حق و تکلیف است گفت: دشمنان به دنبال ناامید سازی مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند تا از این راه هرج و مرج و ناامنی ایجاد کنند.

کد خبر 723905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.