انجام بیش از ۷۰۰ عملیات توسط جمهیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از انجام ۷۴۷ عملیات مختلف توسط نیروهای این سازمان در ۱۰ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا کاظم فلاحی‌دوست، امروز _دوشنبه نهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرسنل و امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان آماده ارائه خدمات در وقت نیاز هستند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال‌جاری تا پایان ماه دی موفق به انجام ۷۴۷ عملیات رهاسازی، امدادرسانی و حوادث مختلف شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث گوناگون از جمله تصادف رانندگی، حادثه کوهستان، برف و کولاک، آتش‌سوزی جنگل و مراتع، در راه ماندگان در ۱۰ ماه اخیر به وجود آمده است که هلال احمر استان توانست به خوبی امدادرسانی مورد نیاز را انجام دهد.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال‌جاری امدادرسانی به یک‌هزار و ۲۲۱ مصدوم حوادث سوانح رانندگی توسط نیروهای هلال‌احمر استان صورت گرفته است.

فلاحی‌دوست خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۴۱ مورد حادثه جاده‌ای ،۱۲۴ حادثه کوهستان، در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در همین مدت زمان ۱۹۸ نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای پس از اقدامات اولیه به بیمارستان‌ها انتقال یافتند و ۸۸ نفر نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۱۰ ماهه سال‌جاری در بخش کوهستان ۵۲ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه به بیمارستان انتقال یافتند و هفت نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

کد خبر 723901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.