افزایش ۱۵ درصدی اجاره‌بهای مستاجران سازمان مشاغل شهرداری قزوین

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لوایح افزایش ۱۵ درصدی اجاره‌بهای بازارچه هنر و تجربه و افزایش ۱۵ درصدی اجاره‌بهای مستأجران و سرقفلی املاک تجاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری در صحن شورا مصوب شدند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصویب ۱۳ لایحه در شصت‌وسومین صحن علنی شورای شهر خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه لوایح افزایش ۱۵ درصدی اجاره‌بهای بازارچه هنر و تجربه و افزایش ۱۵ درصدی اجاره‌بهای مستأجران و سرقفلی املاک تجاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: لوایح ایجاد بازارچه تأمین کالاهای اساسی در تقاطع بلوار ایران و پیروزی و واگذاری غرفه‌های بازار روز مینودر به صورت مناقصه عمومی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت. همچنین در این جلسه لایحه ساخت مسکن تحت عنوان پروژه هادی آباد مبنی بر مشارکت در ساخت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سهم ۵۰ درصدی برای طرفین پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: در بخش دیگر این جلسه لوایح واگذاری ۱۷ قطعه زمین به صورت مزایده و با شرایط تخفیف پنج درصدی در شرایط فروش نقدی و افزایش تعرفه ورودی بوستان بازار به ده هزار تومان پس از بررسی مورد تأیید قرار گرفتند.

اللهیاری تصریح کرد: در ضمن در این جلسه با لایحه شهرداری مبنی بر اخذ ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری از اراضی کشاورزی به سفره خانه سنتی در پرونده آقای خلیلی با نظر کمیسیون موافقت شد. در بخش دیگر این جلسه هم لایحه دریافت پیمانکار برای جمع آوری و تخریب مستحدثات غیر مجاز در بلوار امیرکبیر نیز مورد بررسی قرار گرفت و تأیید شد.

وی گفت: لایحه شهرداری مبنی بر ارائه تسهیلات تشویقی تا سقف ۲۵ درصد مبلغ کل بدهی مودیان بهای خدمات پسماند در کمیسیون ماده ۷۷ با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسید.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین افزود: لوایح شهرداری قزوین مبنی بر خرید ۴۳ دستگاه دوربین مداربسته به همراه کلیه تجهیزات در مراکز فرهنگی شهرداری، نصب ۴۲۵ دستگاه و تجهیزات ورزشی در بوستان‌های شهر قزوین و مساعدت ۳۰۰ میلیون تومانی به بنیاد غدیر استان پس از بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 723859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.