سبد موضوعی فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم کامل است

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با یادآوری اینکه در فجر چهل‌ودوم شاهد تنوع ژانر و موضوع هستیم،گفت: این جشنواره جزو جشنواره‌های غنی و با موضوعات مختلف دفاع مقدس، شهدا، بانوان، تاریخ معاصر، تاریخ اسلام، کمدی، اجتماعی و خانوادگی است که این موارد سبد امسال جشنواره از نظر موضوع و ژانر را کامل می‌کند.

مجید زین‌العابدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه به نظرم چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جشنواره باکیفیتی است، اظهار کرد: کیفیت این جشنواره از حیث حضور فیلمسازان باتجربه و فیلم اولی و هم از حیث مضمون آثار قابل توجه است.

وی با یادآوری اینکه از سویی در این دوره از جشنواره شاهد تنوع ژانر و موضوع نیز هستیم، افزود: این جشنواره جزو جشنواره‌های غنی و با موضوعات مختلف دفاع مقدس، شهدا، بانوان، تاریخ معاصر، تاریخ اسلام، کمدی، اجتماعی و خانوادگی است که این موارد سبد امسال جشنواره از نظر موضوع و ژانر را کامل می‌کند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به نقش جشنواره فجر در ارتقا کیفی آثار سینمای ایران، با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر ویترین و محل تجلی سینمای ایران است چرا که بخش زیادی از توانمندی سینمای ایران در آن عرضه می‌شود، تصریح کرد: این موضوع باعث ایجاد رقابت و انگیزه میان فیلمسازان و در نهایت منجر به حرکت رو به رشد سینما می‌شود.

کد خبر 723857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.