برقراری بیش از ۲۹ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان با اشاره به افزایش ۲۳.۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس، گفت: در ده ماه نخست سال جاری در مجموع ۲۶۴ هزار و ۲۶۸ تماس با مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گرفته شد که از این تعداد ۲۹ هزار و ۶۷ مورد مزاحمت تلفنی بود.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱۱ هزار و ۹۴۷ مأموریت توسط کارکنان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد ۲۶ هزار و ۹۰۰ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش داشته‌ایم علاوه بر آن ۱۴۸ مورد نیز مسمومیت با گاز co و ۱۰۳ سورتی پرواز وجود داشت.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: از مجموع عملیات‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۸۵ هزار و ۳۸ مورد به حوادث غیر ترافیکی مانند قلبی، تنفسی، فشار خون، دیابت و سایر موارد بود که این نوع حوادث نیز نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۴.۴۹ درصد افزایش یافته است.

اصل شرهانی خاطرنشان کرد: در ده ماه نخست سال جاری در مجموع ۲۶۴ هزار و ۲۶۸ تماس با مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گرفته شد که از این تعداد ۲۹ هزار و ۶۷ مورد مزاحمت تلفنی بود، با این حال نسبت به مدت مشابه اعزام ناوگان زمینی دی پی تماس‌های تلفنی نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۶ درصد افزایش داشت.

کد خبر 723833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.