نظام‌مند شدن پاسخگویی به شهروندان در شهرداری‌های مازندران

سرپرست امور عمرانی استانداری مازندران از نظام‌مند شدن پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امور اداری شهرداری‌های این استان عنوان و مطرح کرد: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداری‌های استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه‌های جدی نظام مندسازی شهرداری‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد توکلی شامگاه _یکشنبه هشتم بهمن_ در بازدید از شهرداری محمودآباد در پی سفر شهرستانی استاندار و هیئت مدیران استان به این شهرستان با اشاره به قابلیت شهرداری‌های مازندران، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود شهرداری‌ها، نیاز است تا در حوزه مدیریت شهری و طرح‌های عمرانی شهری اقدامات مؤثر و ماندگاری انجام پذیرد.

وی افزود: انجام امور شهروندان توسط دولت الکترونیک از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

توکلی تاکید کرد: توجه به این بخش و پاسخگویی سریع و صحیح به شهروندان توسط شهرداری‌های مازندران در راستای سیاست‌های دولت از خواسته‌های استاندار و حوزه معاونت عمرانی است و بر توجه به دولت الکترونیک نیز تاکید می‌شود.

سرپرست امور عمرانی استانداری مازندران از نظام‌مند شدن پاسخگویی به مراجعات شهروندان و امور اداری شهرداری‌های این استان عنوان و مطرح کرد: توجه به بخش فضاهای فیزیکی شهرداری‌های استان به ویژه در شهرهای مهم نیز از برنامه‌های جدی نظام‌مندسازی شهرداری‌هاست.

وی با بیان اینکه برای ایام‌الله دهه فجر امسال نیز در حوزه شهری طرح‌های عمرانی خوبی به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: همچنین طرح‌های مهم دیگری در حال اجرا است که در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 723812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا عمرانی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    الان چه جوری شهرداری‌ها پاسخگو شدن شهرداری محمودآباد الان چند ساله کانکس مطبوعاتی منو جمع آوری کرده به بهانه بهسازی پیاده رو و همسان کردن کانکس ها نه تنها اینکارو نکردن بلکه کانکس شخصی منو با وسایل توش ناپدید شده و دست من به جایی بند نیست