خرید بلیت جشنواره فجر ۱۴۰۲ + برنامه اکران و قیمت

طبق اعلام آمادگی سامانه‌های فروش بلیت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته امور نمایش، مخاطبان می‌توانند از ساعت ۱۰ امروز و با مراجعه به سکوهای فروش بلیت، اقدام به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق اعلام آمادگی سامانه‌های فروش بلیت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته امور نمایش، مخاطبان می‌توانند از ساعت ۱۰ امروز و با مراجعه به سکوهای فروش بلیت آی‌تیکت ( iticket.ir)، ایران‌تیک ( irantic.comسینماتیکت ( cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh7.ir) نسبت به خرید بلیت مورد نظر خود اقدام کنند و از سویی به منظور حفظ حقوق مخاطبان و سهولت دسترسی، متقاضیانی که بعد از تاریخ ۱۲ بهمن به سینماهای مردمی مراجعه کنند، می‌توانند مشروط به وجود ظرفیت باقیمانده از فیلم مورد نظر، بلیت خود را از گیشه سینما تهیه نمایند.

محدودیت خرید بلیت

امکان خرید برای هر شماره تلفن همراه، چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود؛ بنابراین تماشاگران باید با دقت نظر کافی در زمان خرید، نسبت به انتخاب فیلم، سینما، سالن، روز و سانس نمایش اقدام کنند؛ بدیهی است بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند.

امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران و مرکز تماس سکوهای فروش بلیت روزانه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پاسخگوی تماس‌های کاربران خواهند بود و بر این اساس بلیت‌فروشی امروز نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

قیمت خرید بلیت

براساس تصمیم کمیته نمایش چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نرخ بلیت فیلم‌های جشنواره در سینماهای راگا، شکوفه، تماشا، کیان، کوثر، هنر پیشوا، نسیم شهر، فجر اسلام شهر، مرداس و پرند مبلغ ۵۰ هزار تومان و سایر سینماهای مردمی مبلغ ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

البته موارد مذکور مربوط به تهران است و زمان فروش بلیت فیلم‌های جشنواره در استان‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

برنامه اکران فیلم‌ها در تهران

خرید بلیت جشنواره فجر ۱۴۰۲ + برنامه اکران و قیمت

**سانس اکران دو فیلم «شکار حلزون» و «احمد» در جدول نمایش خانه جشنواره جابه‌جا شدند.

کد خبر 723782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.