توقیف یک خودرو و کشف مواد مخدر در مرزهای زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات رشته‌ای توسط مرزداران شمال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، پرویز قاسم‌زاده اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزهای شمالی استان و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی مطلع که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزداران شمال استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور را شناسایی کردند که با اجرای طرح مهار، کنترل و پایش دقیق و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی زابل تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد مخدر را به وسیله، یک دستگاه خودرو و موتورسکلیت از خاک کشور مقابل وارد کشور کنند که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند و به سمت آن‌ها تیراندازی کرده که با اقتدار و رأفت مرزداران مواجهه شده و در نهایت اقدام عاقلانه خود را و محموله مواد مخدر را تسلیم غیور مردان مرزبانی کردند.

وی بیان کرد: مرزداران سلحشور و مقتدر در این عملیات رشته‌ای موفق شدند، ضمن دستگیری یک نفر سوداگر مرگ، توقیف یک دستگاه خودرو، موتورسکلیت، مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۹ کیلو گرم حشیش ۱۲ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: مجاهدان مرزبانی، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرزهای ایران اسلامی را بکار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از سرحدات کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

کد خبر 723765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.