خلاصه بازی تاجیکستان و امارات + فیلم

تیم ملی فوتبال تاجیکستان با پیروزی مقابل امارات در ضربات پنالتی به یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال تاجیکستان و امارات امشب _یک‌شنبه هشتم بهمن_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در دومین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در ورزشگاه احمد بن‌علی به‌مصاف یکدیگر رفتند و سرانجام تاجیکستان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه دوم روی ضربه آزاد برای اماراتی‌ها ایجاد شد که یتیموف دروازه‌بان تاجیک‌ها توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه ۳۰ ارسال زوئیر جوروبوئف از جناح راست با ضربه سر مدافع پیش کشیده تاجیکستان، وحدت حنانوف همراه شد تا توپ در گوشه دروازه امارات قرار بگیرد.

با این وجود در دقیقه ۶+۹۰ و در شرایطی که تیم ملی تاجیکستان در آستانه برپایی جشن پیروزی بود خلیفه الحمدی بازیکن اماراتی‌ها دروازه تاجیکستان را در واپسین لحظات بازی گشود.

وقت‌های اضافی نیز با همین تساوی یک بر یک تمام شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. در ضربات پنالتی برای تاجیکستان آختم نظروف، وحدت هنانوف، احسان پنجشنبه، رستم سویروف و برای امارات عبدالله ادریس، فابیو لیما و علی صالح گلزنی کردند. کایو برای امارات پنالتی خود را از دست داد تا تاجیکستان با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی برنده شود و راهی یک چهارم شود.

خلاصه بازی تاجیکستان و امارات

کد خبر 723761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.